De la Musique

Mesterul Casei Brasov - Instalator Autorizat(EVAZIONIST de profesie)- BRASOVENE EVITA TEPELE!!!








In data de 22 Mai 2017 , "domnul" Florin(numele e posibil sa fie fals-administratorul site-ului se numeste Ionel Balica) a venit sa inlocuiasca doua apometre de apa rece. In urma acestui serviciu am platit 100 de lei, pentru care nu mi-a dat bon/chitanta si nici PROCES VERBAL, iar apometrele nu au fost sigilate(practic pana si eu puteam face aceasta schimbare usoara si ilegala)! A doua zi cand am vrut sa pun lucrurile la loc am constatat ca teava de apa rece, la care a umblat a inceput sa picure. Am pus un vas sub teava care picura si in 15 minute aveam stransa cantitatea de apa prezentata in video + noapte alba intre 23.05.2017 si 24.05.2017. Dimineata la ora 6 acest individ dubios s-a trezit sa ma sune si sa ma ameninte, dupa ce m-a luat la intrebari pentru calificativul negativ lasat pe Facebook(ulterior a dezactivat aceasta setare prin care oamenii puteau lasa calificative). Pe langa acest lucru mi-a reprosat ca pesroana care era acasa, cand a facut "lucrarea" nu i-a cerut bon si el nu elibereaza bon/ chitanta pentru serviciile prestate decat la cererere. In plus el solicita 160 de lei ca sa elibereze chitanta pentru mizeria de lucrare, pe care putea sa o faca si o maimuta(sa vina sa decupleze contoarele vechi de apa si sa puna altele in loc, fara sigiliu, fara sa schimbe o piulita sau sa ofere documentele necesare). Cine are nevoie de astfel de servicii?!!!!!

Intr-o tara in care majoritatea salariilor coboara sub 1000 de lei , sa ceri 100 de lei pentru 30 de minute de lucru(in care distrugi bunurile clientului) si pentru care NU PLATESTI TAXE LA STAT este HOTIE CURATA!

Un EVAZIONIST lipsit de bun simnt are isi bate joc de munca oamenilor si fura tara!

Pe acest individ neserios l-am gasit pe internet(am fost indusa in eroare de calificativele lui pozitive care sau dovedit a fi date de amici) si l-am contactat pe numarul prezentat pe site-ul lui, respectiv 0726346213:

http://mesterul-casei.5net.ro/ro/
https://www.facebook.com/mesterulcaseibrasov/

Daca tineti la banii dumneavoastra si aveti nevoie de un meserias evitati aceast HOT!!!!!!