De la Musique

Brasov Jazz & blues Festival SAU Jazz and Pampers!

pee on you Jazz lover
Pee on yourself, you fucking Jazz lover!!! 


Pentru ca in Romanica totul merge bine nu trece o zi fara sa fiu furata!

Azi va povestesc despre organizatorii event-ului :Brasov Jazz & Blues Festival, mai exact zilesinopti.ro, niste hoti obositi !!!! 

Am cumparat bilete pentru concertul de Jazz din 24/11/2016 cu plata in avans. Nicaieri nu era scrisa obligativiteata prezentei mele la ora 19:00, mai ales ca le-am dat banii in urma cu o saptamana.
 Insa desi era galagie si muzica tare(erau oameni in afara salii, iar cei dinauntru nu puteau fi deranjati de zgomotul usii sau sa inteleg ca cine avea nevoie la toaleta era echipat cu un pampers !!!) , nu mi s-a permis accesul la ora 20:00.


Alo, unii oameni muncesc ca sa plateasca bilete la concertele voastre, iar munca majoritatii nu presupune program de gravide!!!

Raspunsul lor dupa ce mi-am cerut banii inapoi  a fost:

Mihaela Anutoiu

22:07 (Acum 2 ore)
către mine
Buna seara,

Orele anuntate pentru concerte au fost 19.00 si 21.00. Din respect pentru persoanele prezente in sala, nu putem permite accesul dupa ora de incepere a concertelor.

Asa cum v-au spus colegii mei, accesul se putea face la pauza in cazul in care ati intarziat.

Dat fiind ca programul anuntat a fost respectat de catre organizatori, nu va putem restitui contravaloarea biletelor.

Va multumim pentru intelegere!

O seara buna,
Mihaela Oana


Update: 

Dupa 12 ore de nervi, schimburi de email-uri in care mi se explica ca nu mi se cuvine rambursarea banilor si cu o plangere la ANPC (vis a vis de achizitia mea online), AM PRIMIT BANII INAPOI - Redde Caesari quae sunt Caesaris !!!

 Banii pierduti pe drum si timpul aruncat pentru recuperarea lor sunt rasplata pentru sustinerea artistilor, adeverindu-se inca odata legea lui Murphy : NICI O FAPTA BUNA NU RAMANE NEPEDEPSITA! "