De la Musique

Douglas(Coresi Brasov) de Romanica


In urma reclamei agresive din ultima vreme a produsului DOUGLAS Beauty Box / februarie, de pe majoritatea blog-urilor de cosmetice din Romania, m-am decis sa calc pragul magazinului Douglas si sa cumpar cateva produse.
Suma totala cheltuita a fost de 390 lei.Pentru aceasta suma am primit o mostra de parfum de 1,5 ml .
Nu am cumparat din magazinele Douglas din strainatate pana acum , insa am cumparat de la alte brand-uri asemanatoare si de fiecare data am primit mai multe mostre gratuite.
Am decis sa impartasesc cu magazinul Douglas de Romanica experienta traita la ei:

Am fost contactat telefonic si mi s-a explicat ca din pacate Douglas Romanica nu are o polictica clara pentru mostre.O mare intrebare ma chinuie cu privire la acest magazin si anume este sau nu Douglas?
Am intrat pe magazinul online Douglas Germania si am ramas putin pe ganduri.Se pare ca in Germania exista o politica clara, cel putin pentru cumparaturile online, adica ai dreptul la doua mostre gratuite (la alegere) si transport gratuit la cumparaturi de peste 25Euro:


Dupa cum am scris si pe Facebook, in conditiile in care un cetatean german din Berlin are salariul mediu dupa platirea taxelor de 1,946.36 €(vezi comparatie accesand acest link), comparativ cu cel al unui roman din Brasov al carui salariu mediu e de aproximativ 400 €, am merita si noi cel putin doua mostre la alegere la o suma de 89 € cheltuita in incinta magazinului Douglas.

In cocnluzie daca esti cetatean roman ai oferte speciale: totul ti se vinde mai scump si mai prost in condittile in care vanzatoarele au impresia ca iti fac o mare favoare.

I-am contacta si pe cei de la Douglas Germania pe facebook ca sa inteleg de ce noi, cetatenii din Romanica nu avem aceleasi drepturi:



Am reusit sa ajungem cetateni europeni si ne bucuram de drepturi europene fara beneficii.
Cat despre serviciile oferite in Romania pot spune ca sunt facute de romani special pentru romani.